BREAKING NEWS
  • 19:25 » Lista farmaciilor care testează gratuit pentru Covid-19, publicată de Ministerul Sănătății
  • 20:44 » ALIMENTEAZĂ ȘI STAȚIA DE CARBURANȚI RST TE PREMIAZĂ
  • 21:23 » Profesoară amenințată cu moartea după un curs despre vaccinare, sunată de Sorin Cîmpeanu. „M-am simțit ca Moș Ion Roată după ce a fost scuipat de boieri”
  • 21:15 » România a primit medicamente pentru bolnavii de Covid, din partea Franței. Arafat: Vor ajunge suficient timp
  • 21:09 » Cîțu, apel la USR și PSD: Să lase deoparte interesele politice, măcar în această perioadă critică
  • 21:06 » Valeriu Gheorghiță: Ținta este atingerea imunizării colective până la sfârșitul anului
  • 20:16 » Din cauza numărului de îmbolnăviri, Germania păstrează restricțiile!

1. Începe masa de prânz cu o salată de legume sau cu o supă de legume. Datorită conținutului bogat în fibre, va apărea senzația de sațietate și vei mânca mult mai puțin la felul doi.

 

2.Fructele ajută și la menținerea sănătății ochilor și a pielii și contribuie la bunăstarea inimii. 

 

3.Acestea, la fel ca peștii, au proteine de înaltă calitate și sunt sărace în grăsimi. Sunt, de asemenea, bogate în minerale și vitamine.

 

4.Este foarte important ca la temperaturi ridicate să bei apă suficient de multă cât să-ți menții organismul hidratat. În mod normal, un adult are nevoie de aproximativ 2 litri de lichide pe zi, principala sursă fiind apa, iar atunci când temperaturile depășesc 37 °C, se poate bea până la 3 litri de lichide.

 

5.Deși băuturile alcoolice sunt prezente la petreceri, este mai bine să le ocolești pentru a evita îngrășarea. Există răcoritoare care pot fi consumate în locul alcoolului. Poți opta pentru apă minerală, infuzii sau ceaiuri reci, sucuri naturale, limonadă sau chiar suc de roșii.

 

 

 

Daca ti-a placut, distribuie acum!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Alte articole care te-ar putea interesa...
LEAVE A COMMENT

×

Dă-ne un like pe Facebook

Facebook
error: Continutul este protejat!
Închide
Închide