TRENDING
  • 12:33 » Avarie majoră la CET București Vest și CET Grozăvești. Mii de blocuri din Capitală au rămas fără apă caldă
  • 12:31 » Un bărbat a plătit 13.000 de euro pe un utilaj pe care nu l-a mai primit. “Chilipirul” era de fapt o escrocherie anchetată în Germania
  • 12:28 » Directorul Poştei, anunț despre plata pensiilor. „Dacă primim banii vineri, le ducem mai repede”
  • 11:52 » Accident grav în București. Un tramvai a lovit o ambulanță care ducea un pacient la spital
  • 11:49 » O femeie din Arad a fost prinsă în flagrant în timp ce lua 5.000 de euro mită de la o altă femeie, pentru a-i elibera soțul din arest
Daca ti-a placut, distribuie acum!

La micul dejun e bine sa optezi pentru:
– fulgi de ovaz cu iaurt degresat, amestecat cu o lingura de seminte si fructe de padure, plus un suc de portocale;
– fulgi de cereale integrale cu lapte degresat, capsune si o lingura de seminte + suc de grepfrut.

 

Pentru pranz, variantele cele mai potrivite ar fi:
– salata de ton cu rosii, telina, morcovi si ardei, salata verde, o felie de paine de secara si o ceasca de lapte degresat;
– salata de morcovi cu citrice.

 

Iar la cina iti recomandam:
– 150 grame file de peste (la cuptor, cu zeama de lamaie, ceapa, patrunjel, usturoi, sare si piper), 1/2 ceasca orez brun, o ceasca spanac fiert, combinat cu zeama de lamaie, usturoi si piper si ceai verde.

 

!Nu ai voie sa bei alcool, sa iei gustari bogate in grasimi!


Daca ti-a placut, distribuie acum!
Alte articole care te-ar putea interesa...
LEAVE A COMMENT

Facebook
Închide
Închide