TRENDING
  • 20:16 » Un șofer a intrat într-o benzinărie din Arad în timp ce încerca să dea cu spatele
  • 20:15 » O persoană încarcerată după ce mașina în care se afla a fost lovită de un camion/ Polițiștii au deschis dosar penal pentru vătămare corporală din culpă
  • 20:14 » Arhiepiscopia Sucevei și Rădăuților, despre cazul bebelușului mort în timpul Botezului: ”Rânduiala nu a fost modificată, s-a transmis preoților o recomandare privind atenția sporită în cazurile în care pruncii au afecțiuni pe care părinții le fac cunoscute”
  • 20:09 » Cod galben de inundații în 12 județe începând de vineri dimineață
  • 20:08 » 16 percheziții în județul Sibiu, la persoane suspectate că ar fi modificat indexurile contoarelor de gaze/ 29 de suspecți au ajuns la audieri, acuzați de un prejudiciu de 100.000 de euro
Daca ti-a placut, distribuie acum!

La micul dejun e bine sa optezi pentru:
– fulgi de ovaz cu iaurt degresat, amestecat cu o lingura de seminte si fructe de padure, plus un suc de portocale;
– fulgi de cereale integrale cu lapte degresat, capsune si o lingura de seminte + suc de grepfrut.

 

Pentru pranz, variantele cele mai potrivite ar fi:
– salata de ton cu rosii, telina, morcovi si ardei, salata verde, o felie de paine de secara si o ceasca de lapte degresat;
– salata de morcovi cu citrice.

 

Iar la cina iti recomandam:
– 150 grame file de peste (la cuptor, cu zeama de lamaie, ceapa, patrunjel, usturoi, sare si piper), 1/2 ceasca orez brun, o ceasca spanac fiert, combinat cu zeama de lamaie, usturoi si piper si ceai verde.

 

!Nu ai voie sa bei alcool, sa iei gustari bogate in grasimi!


Daca ti-a placut, distribuie acum!
Alte articole care te-ar putea interesa...
LEAVE A COMMENT

Facebook
Închide
Închide