BREAKING NEWS
  • 22:50 » Elena Rybakina este noua campioană de la Wimbledon
  • 22:50 » Brad Pitt s-a îmbrăcat în fustă la premiera filmului Bullet Train. Explicația actorului
  • 22:50 » Brad Pitt spune că nu a venit vremea să se retragă: „Nu are nimic de-a face cu pensionarea”
  • 22:50 » Gabriela Firea reacționează în „scandalul vergeturilor”, provocat de George Buhnici: „E de neiertat!”
  • 22:50 » Doi turiști au găsit o banană atât de mare încât au mâncat din ea 2 zile
Daca ti-a placut, distribuie acum!

Fă activitate fizică

Atunci când experimentezi stări de anxietate, probabil că nu ai chef sa faci sport. Dar te asigur că este cea mai la îndemână armă pentru a o combate. Practic, atunci când, de exemplu, începi să alergi mintea ta ia o pauză de la toate grijile și gândurile pe care le tot procesează.

Ține un jurnal personal

Primul pas în vindecarea anxietății este deschiderea și împărtășirea problemelor. Și dacă nu reușești la început să te deschizi față de prieteni sau familie, atunci ia un jurnal și scrie. Scrie de câte ori simți că emoțiile încep să o ia la galop. Este o modalitate terapeutică eficientă pentru a face față tuturor senzațiilor și gândurilor care vin asupra ta.

Ia o pauză mentală

Ascultă o melodie cu sunete din natură sau o muzică ambientală lejeră. Această tehnică implică să faci efectiv o pauză de la gândurile care-ți roiesc prin minte. Setează 10 minute pe un cronometru, închide ochii și proiectează-te într-un loc frumos unde ți-ar plăcea să fii. Urmărește-ți respirația și relaxează-ți treptat corpul. Doar intenția de a lua o pauză mentală te ajută să scazi nivelul de anxietate.

 

Sursa: CaTine.ro


Daca ti-a placut, distribuie acum!
Alte articole care te-ar putea interesa...
LEAVE A COMMENT

×

Dă-ne un like pe Facebook

Facebook
error: Continutul este protejat!
Închide
Închide