BREAKING NEWS
  • 1:21 » Vaccinul românesc este gata
  • 0:25 » Premierul Ciucă anunță plafonarea prețului la energie și la gaze, de la 1 februarie
  • 0:23 » Gradul de siguranță în școli, între 76 și 82%, spune Cîmpeanu. Ce a răspuns ministrul la întrebarea „cum își trimite copilul la școală”
  • 0:22 » Ciucă: Un milion de facturi trimise greșit vor fi refăcute, fără ca oamenii să fie debranşaţi sau să plătească penalități
  • 0:20 » FOTO: Un minor şi doi tineri din Afganistan, depistaţi la frontiera Giurgiu, ascunşi într-un TIR turcesc
Daca ti-a placut, distribuie acum!

Fă activitate fizică

Atunci când experimentezi stări de anxietate, probabil că nu ai chef sa faci sport. Dar te asigur că este cea mai la îndemână armă pentru a o combate. Practic, atunci când, de exemplu, începi să alergi mintea ta ia o pauză de la toate grijile și gândurile pe care le tot procesează.

Ține un jurnal personal

Primul pas în vindecarea anxietății este deschiderea și împărtășirea problemelor. Și dacă nu reușești la început să te deschizi față de prieteni sau familie, atunci ia un jurnal și scrie. Scrie de câte ori simți că emoțiile încep să o ia la galop. Este o modalitate terapeutică eficientă pentru a face față tuturor senzațiilor și gândurilor care vin asupra ta.

Ia o pauză mentală

Ascultă o melodie cu sunete din natură sau o muzică ambientală lejeră. Această tehnică implică să faci efectiv o pauză de la gândurile care-ți roiesc prin minte. Setează 10 minute pe un cronometru, închide ochii și proiectează-te într-un loc frumos unde ți-ar plăcea să fii. Urmărește-ți respirația și relaxează-ți treptat corpul. Doar intenția de a lua o pauză mentală te ajută să scazi nivelul de anxietate.

 

Sursa: CaTine.ro


Daca ti-a placut, distribuie acum!
Alte articole care te-ar putea interesa...
LEAVE A COMMENT

×

Dă-ne un like pe Facebook

Facebook
error: Continutul este protejat!
Închide
Închide