TRENDING
  • 18:28 » Celebrul vlogger MrBeast ajută 1.000 de oameni să își recapete vederea. Peste 41 de milioane de vizualizări într-o zi
  • 18:27 » Compatibilitate astrologică: zodiile cu care te înțelegi și cele de care e bine să fugi
  • 18:26 » Efectul neștiut al cafelei cu lapte
  • 18:25 » Combinații de alimente interzise. Cum trebuie să mâncăm corect pentru a avea o digestie sănătoasă
  • 18:23 » Salariile angajaţilor din transport şi distribuţie: Cât câştigă un curier, un dispecer auto sau un şofer
Daca ti-a placut, distribuie acum!

Poți încerca să folosești la mesele zilnice mai mulți carbohidrați bogați în fibre precum cerealele integrale. Orezul brun sau cartofii decojiți sunt și ele alegeri ideale. Și ai mare grijă ce grăsimi folosești pentru a prepara mâncarea.

 

Foarte important este să stabilești o zi pe săptămână fără carne. Iar în restul timpului poți reduce consumul de carne de porc de exemplu și să o înlocuiești cu carne de pește. Somonul și tonul devin adevărate delicatese în tava de la cuptor împreună cu legumele potrivite! Iar asta te va costa tot atât. 

Aceste tehnici te vor ajuta în timp. Tocmai pentru că sunt atât de ușoare, rezultatele se vor vedea în timp dacă tacticile sunt menținute constant. Dar cu puțină răbdare, vei observa adevărate schimbări nu numai la dietă, ci și în viața de zi cu zi.


Daca ti-a placut, distribuie acum!
Alte articole care te-ar putea interesa...
LEAVE A COMMENT

Facebook
Închide
Închide