BREAKING NEWS
  • 23:59 » Alte 9 cazuri de variola maimuţei au fost raportate în ultima săptămână
  • 23:56 » Medicii de familie îl critică pe Rafila și se plâng că nu vor mai putea primi bolnavi la timp din cauza rețetelor de pastile de iod
  • 23:53 » Apelul Ministerului Afacerilor Interne, după ce trei oameni s-au înecat în doar câteva ore: „Nu vă mai riscați viața”
  • 23:50 » Ministerul Sănătății revine cu precizări despre pastilele cu iod: Se iau numai în caz de expunere după un incident nuclear
  • 23:46 » Un câine abandonat a fost salvat din pădure, la Brașov. Era legat cu sârmă de un copac și într-o stare avansată de deshidratare
Daca ti-a placut, distribuie acum!

Dambovita: Astazi s-au depus 7 oferte pentru proiectarea noului drum de mare viteza Bucuresti – Targoviste!

Interes mare din partea firmelor de profil din România și străinătate pentru elaborarea studiilor de traseu și soluțiilor tehnice (SPF+SF) ale noului drum București-Târgoviște.

Astăzi s-au depus 7 oferte pentru proiectarea noului drum de mare viteză, soluția agreată și susținută, din mai multe motive, încă de la debutul mandatului, de ministrul USR al Transporturilor, Cătălin Drulă.

Iata ce a declarat acesta pe pagina sa de facebook:
,,Am spus din primele zile ale mandatului că soluția pentru această legătură este un drum nou de mare viteză (120-130km/h) cu 2 benzi pe sens și separare pe mijloc, noduri și intersecții denivelate, în afara localitaților. NU dublarea drumului existent DN71 care trece pe 53% din lungime prin localități.
Decizia privind profilul final (autostradă sau drum expres) va fi luată în prima etapă a contractului.
Va rezulta un studiu de fezabilitate cu grad mare de detaliu – un proiect tehnic preliminar (“preliminary design”) al viitorului drum, cu investigații geotehnice și modelare a terenului, astfel încât ulterior să poată fi licitat corect pe modelul design&build.
Legătura cu Bucureștiul va fi făcută, cel mai probabil, cu un nod din viitoarea autostradă de centură A0 Nord.
Și această licitație beneficiază de reforma caietului de sarcini cu condiții contractuale mult mai clare și echilibrate. Astfel vom evita problemele de pe contractele din trecut.
Între timp, pe DN71 am promis lucrări și ameliorări ale siguranței rutiere. Până la finalizarea drumului expres pe aici trebuie să se circule mai bine decât în trecut.
Așadar au fost executate:
+ Reparații suprafețe extinse pe 35.000 de metri pătrați
+ Reparații gropi pe 2.000 de metri pătrați
+ Instalări de panouri de orientare de dimensiuni mari
+ Instalări de indicatoare rutiere de orientare
Urmează:
+ amenajarea tuturor intersecțiilor, trecerilor de pietoni și punctelor negre de pe traseu cu semnalizare orizontală și verticală, marcaj antiderapant, gard pietonal, marcaje rezonatoare, stâlpișori lamelari și alte indicatoare rutiere.
În luna iunie se vor finaliza aceste lucrări.
În fine, pe Lotul 2 al DN71 de la Târgoviște la Sinaia va fi reluată licitația pentru modernizare. Cea precedentă fusese anulată pentru că nu se prezentase nimeni. Documentația a fost refăcută pe baze mai solide, cu prețuri actualizate și termene mai realiste.
PS Traseul din imaginea atașată pentru drumul de mare viteză este doar ilustrativ. Varianta finală va reieși din contractul pentru care s-au depus ofertele astăzi.,,
sursa facebook

Daca ti-a placut, distribuie acum!
Alte articole care te-ar putea interesa...
LEAVE A COMMENT

×

Dă-ne un like pe Facebook

Facebook
error: Continutul este protejat!
Închide
Închide