Potrivit unui comunicat transmis joia trecută, investiția a fost alocată pentru cercetare, proiectare și comunicare. Trei dintre produsele Evolution au fost îmbunătățite cu Acid Hialuronic PrimalHyal Ultrafiller, un ingredient de ultimă oră, unic pe piața din România. Campania de comunicare integrată 360 se concentrează pe Catrinel Menghia, modelul internațional devenit ambasador al mărcii în 2021.
„Marcul Gerovital a fost lansat pornind de la o inovație, care a rămas unul dintre pilonii principali ai filozofiei noastre. Facem investiții susținute în dezvoltarea produselor noastre, extinderea gamei, lansarea sau relansarea de produse, ceea ce presupune optimizarea formulelor în concordanță cu descoperirile și tendinte din industrie.Gerovital H3 Evolution este cel mai apreciat brand al portofoliului Gerovital inca de la inceput, brand care a detinut primul loc in ultimii 5 ani pe segmentul antirid.Este cea mai populara linie de ingrijire a fetei si la export. Și-a consolidat performanța prin inovațiile sale continue la nivel de compoziție și comunicare.Prin formulele sale actualizate, brandingul modern și noul concept creativ ne dorim să fim și mai relevanți pentru consumatorii noștri, mereu în căutarea unor soluții high-end pentru îngrijirea personală, „, a declarat Tudor David, director de marketing la Farmec.
Relansarea brandului Gerovital H3 Evolution consolidează poziția companiei de lider pe segmentul anti-îmbătrânire, iar investiția vine în contextul planului de diversificare a portofoliului și lansare de noi produse, pentru care Farmec își asumă responsabilitatea în fiecare an.
Farmec este una dintre cele mai mari, cu firme tradiționale din România. Compania este certificată GMP și vinde produse din portofoliu în aproximativ 30 de țări.
Sursa actmedia.eu
Input your search keywords and press Enter.