TRENDING

8:07 » Vine iarna: cod galben de ninsori și viscol în cinci județe, precipitații în toată țara. Prognoza este valabilă până luni!

21:37 » Legătura dintre telefoanele mobile și cancerul cerebral. Ce spune o nouă evaluare a Organizației Mondiale a Sănătății

21:35 » „Ora cu și pentru animale”. Un județ propune un opțional unic în școlile din România

21:33 » Analiză: Trump plantează deja „semințele haosului și dezbinăriii”, în cazul în care ar pierde alegerile în fața Kamalei Harris

11:27 » O japoneză și-a cumpărat trei case și o cafenea pentru pisici după ce a dat pe mâncare echivalentul a 6 lei pe zi

Daca ti-a placut, distribuie acum!

Încep tărăgănările. Prima amânare pentru metroul clujean. Explicaţiile primarului Emil Boc

Prima amânare pentru metroul clujean. Cum ne-au obişnuit politicienii, probabil e doar începutul. Termenul până la care firmele interesate pot depune oferte la licitația de 6,66 miliarde de lei pentru construcția Metroului din Cluj a fost prelungit până pe 24 iunie, potrivit informațiilor din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), potrivit economica.net.

Din 9 mai, în 24 iunie. Ce dată urmează?

Licitația pentru Metroul din Cluj a fost lansată la jumătatea lunii martie, iar termenul inițial pentru depunerea ofertelor era 9 mai 2022.
Primăriile Cluj – Napoca și Florești au publicat pe 16 martie anunțul de participare privind proiectarea și execuția de lucrări la Magistrala I de metrou Cluj.

Contractul prevede proiectare și execuție lucrări de infrastructură (structură de rezistență, cale de rulare, finisaje, sisteme de instalații), automatizare trafic, racordare alimentare cu energie electrică aferente obiectivului de investiție Magistrala I de metrou Cluj, conform aceleiaşi publicaţii.

8 ani şi mai bine. La anul şi la mulţi ani

Durata totală a contractului este de 96 de luni (8 ani), potrivit anunțului publicat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP).

Proiectul Magistrala I de metrou Cluj este o linie de metrou ușor cu lungimea de 21,03 km, cu 19 stații subterane și un depou suprateran, în tehnologie „rail” șină de cale ferată, cu o capacitate transport nominală/maximă la interval de 90 secunde: 15.200/21.600 pasageri / oră și sens (40 trenuri / oră și sens).

Emil Boc a găsit primele explicaţii

„Am prelungit cu 45 de zile termenul de depunere a ofertelor pentru metrou la solicitarea mai multor competitori. Și asta tocmai pentru a asigura o buna liniste la metrou, relateaza Cluj24.ro

sursa: romania24.ro


Daca ti-a placut, distribuie acum!
Alte articole care te-ar putea interesa...
LEAVE A COMMENT

Facebook
Închide
Închide