TRENDING

8:07 » Vine iarna: cod galben de ninsori și viscol în cinci județe, precipitații în toată țara. Prognoza este valabilă până luni!

21:37 » Legătura dintre telefoanele mobile și cancerul cerebral. Ce spune o nouă evaluare a Organizației Mondiale a Sănătății

21:35 » „Ora cu și pentru animale”. Un județ propune un opțional unic în școlile din România

21:33 » Analiză: Trump plantează deja „semințele haosului și dezbinăriii”, în cazul în care ar pierde alegerile în fața Kamalei Harris

11:27 » O japoneză și-a cumpărat trei case și o cafenea pentru pisici după ce a dat pe mâncare echivalentul a 6 lei pe zi

Daca ti-a placut, distribuie acum!

Colecția SOWEDOSE, al cărei titlu este o abreviere a sintagmei „Sometimes we don’t see”, este compusă din șase tablouri unicat care prezintă „esența personalității fiecăruia dintre noi”, spune artistul, care explică faptul că „prezentarea acestor tipuri de personalități a fost făcută în antiteză”.

Lucrarile lui David Podut vor fi expuse o parte în biroul Braiconf din București, iar altele în noua fabrică din Brăila, pe care acționarii majoritari o vor dezvolta ca parte dintr-o amplă strategie de modernizare a mărcii românești.

 

Cu o tradiție de peste 70 de ani, din 1950 și până în prezent, cea mai cunoscută marcă din industria textilă din România, Braiconf este cel mai mare producător autohton și european de cămăși, devenit sinonim cu cămășile de elită prin execuția ireproșabilă și țesăturile de calitate pe care le folosește.

În prezent, Braiconf derulează o amplă strategie de modernizare a mărcii, prin derularea unor investiții semnificative atât într-un nou sediu al fabricii, într-un centru de cercetare, cât și în linia de colecții.

 


Daca ti-a placut, distribuie acum!
Alte articole care te-ar putea interesa...
LEAVE A COMMENT

Facebook
Închide
Închide