BREAKING NEWS
  • 14:57 » Ministrul Finanțelor propune modificări ale Codului Fiscal: Firmele care își văd onest de afaceri vor fi sprijinite
  • 14:54 » INCIDENȚA COVID, ÎN CREȘTERE! MUNICIPIUL TÂRGOVIȘTE ARE 6,52
  • 14:52 » INDICELE DE PERCEPȚIE A CORUPȚIEI ÎN CONTEXTUL COVID -19
  • 14:50 » Companiile americane cu afaceri în Rusia se tem de noile sancțiuni pregătite de Casa Albă în situația în care Putin invadează Ucraina
  • 14:26 » Satul din România unde oamenii plătesc de 7 ori mai mult pentru apa folosită: „O plătesc, dar n-am consumat-o”
Daca ti-a placut, distribuie acum!

MAGAZINELE ENEL DIN PLOIEȘTI, TÂRGOVIȘTE, BUZĂU ȘI BRĂILA SUNT ÎNCHISE MARȚI ȘI MIERCURI, 30 NOIEMBRIE ȘI 1 DECEMBRIE

Bucureşti, 26 noiembrie 2021 – Magazinele Enel din Ploiești, Târgoviște, Buzău și Brăila vor fi închise marți și miercuri, 30 noiembrie și 1 decembrie, zile libere legale.

În celelalte zile, acestea vor funcţiona după programul obişnuit.

Cea mai mare parte a operațiunilor pot fi realizate prin canale digitale și nu necesită deplasarea în magazinele Enel. De aceea, recomandăm clienților să folosească în continuare opțiunile digitale de comunicare, de primire și de plată a facturii, precum și contractarea online.

Astfel, clienții au la dispoziție două variante simple pentru a primi factura electronică, imediat ce a fost emisă: pe mail sau prin sms, sau pot opta pentru descărcarea copiei facturii de aici.

Pentru a trimite indexul pentru electricitatea consumată, pe lângă secțiunea Index din cadrul aplicației MyEnel, clienții pot apela (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură) numărul de telefon gratuit 0800.07.08.09 sau numărul cu tarif normal 021.9977.

Pentru a intra în contact cu un consultant Enel, clienții pot utiliza următoarele numere de telefon: 021 9977 (cu tarif normal, apelabil din România) sau 0040372436436 (număr apelabil din străinătate), în timpul programului, respectiv L-V: 8:00 – 20:00; Sâmbătă: 8:00 – 13:00. La aceste numere pot fi aflate informații despre facturi și sold, despre contract, pot fi activate servicii precum factura electronică și altele.

Mai mult, clienții pot alege să utilizeze aplicația MyEnel, care poate fi activată cu ușurință fie online, pe my.enel.ro, fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store sau Google PlayPrin intermediul acesteia, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată. De asemenea, în aplicația MyEnel, în secțiunea Contractare Rapidă, sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.

În cazul în care clienții doresc în continuare să efectueze plata în numerar, este recomandată utilizarea automatelor de plată de tip self-pay, amplasate în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland, precum și în magazinele alimentare.

Alte variante pentru achitarea facturii mai sunt: ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau transfer bancar. Detalii despre partenerii bancari și comerciali ai Enel se regăsesc pe factura de energie electrică, precum și aici.

Biroul de presă Enel România


Daca ti-a placut, distribuie acum!
Alte articole care te-ar putea interesa...
LEAVE A COMMENT

×

Dă-ne un like pe Facebook

Facebook
error: Continutul este protejat!
Închide
Închide