TRENDING

8:07 » Vine iarna: cod galben de ninsori și viscol în cinci județe, precipitații în toată țara. Prognoza este valabilă până luni!

21:37 » Legătura dintre telefoanele mobile și cancerul cerebral. Ce spune o nouă evaluare a Organizației Mondiale a Sănătății

21:35 » „Ora cu și pentru animale”. Un județ propune un opțional unic în școlile din România

21:33 » Analiză: Trump plantează deja „semințele haosului și dezbinăriii”, în cazul în care ar pierde alegerile în fața Kamalei Harris

11:27 » O japoneză și-a cumpărat trei case și o cafenea pentru pisici după ce a dat pe mâncare echivalentul a 6 lei pe zi

Daca ti-a placut, distribuie acum!

Ministrul Cîmpeanu: ”Irelevanța notelor acordate elevilor, MAXIMĂ”. Avertismente, probleme acute în învățământ

În cadrul dezbaterii despre ”Cercetarea ştiinţifică în domeniul financiar”, ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, a vorbit și despre relevanța notelor acordate elevilor, dar și alte probleme din sistemul de învățământ. 

Ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, a vorbit despre relevanța notării la clasele online și modul în care notele influențează performanțele școlare.

”Am satisfacția de a fi pierdut conexiunea Internetului și de a demonstra încă o dată că nu e deloc simplu să ne adaptăm eficient la interacțiunea online”, a spus ministrul Educației, despre un moment precedent, în care conexiunea la Internet i-a creat dificultăți.

Prioritățile din Educație

„Acesta va fi viitorul, fără doar și poate, că vrem sau că nu vrem, viitorul aparține digitalizării, dar până să ajungem în viitor, să fim realiști și să înțelegem cât de multe probleme avem în interacțiunea online, în educație, și cu asta închei, menționând cinci perspective. Unu, conectivitate, am văzut. Doi, disponibilitatea echipamentelor pentru milioanele de cursanți, echipamente adecvate, pentru că îmi amintesc și eu de când eram clasa a XI-a, a XII-a, nu cred că o tabletă ar fi fost un instrument adecvat, este nevoie de un laptop. Al treilea element, profesori pregătiți pentru predarea online, care diferă complet de predarea clasică și aici este vorba de pedagogie digitală, avem unul din cinci profesori formați, e bine, dar până la cinci din cinci mai avem.

Al patrulea element este conținutul digital pentru toate disciplinele și avem foarte mulți profesori care își închipuie că dacă au transmis în câteva minute pe WhatsApp sau pe email niște teme, consideră că au predat online, deci conținutul digital este esențial. Și al cincilea element, platformele dedicate și securizate pentru evaluare, care lipsesc cu desăvârșire în sistemul românesc și care au făcut ca irelevanța notelor acordate elevilor să fie maximă. Vă spuneam că peste 53% din elevii României au obținut note care îi plasează la nivel de excelență. Păi dacă 53% din elevii României sunt la nivel de excelență, înseamnă că nu avem niciun fel de problemă. Glumesc, desigur. Avem probleme pe toate cele cinci paliere, va trebui să le rezolvăm”, a spus Sorin Cîmpeanu.

sursa: dcnews.ro


Daca ti-a placut, distribuie acum!
Alte articole care te-ar putea interesa...
LEAVE A COMMENT

Facebook
Închide
Închide