TRENDING

8:07 » Vine iarna: cod galben de ninsori și viscol în cinci județe, precipitații în toată țara. Prognoza este valabilă până luni!

21:37 » Legătura dintre telefoanele mobile și cancerul cerebral. Ce spune o nouă evaluare a Organizației Mondiale a Sănătății

21:35 » „Ora cu și pentru animale”. Un județ propune un opțional unic în școlile din România

21:33 » Analiză: Trump plantează deja „semințele haosului și dezbinăriii”, în cazul în care ar pierde alegerile în fața Kamalei Harris

11:27 » O japoneză și-a cumpărat trei case și o cafenea pentru pisici după ce a dat pe mâncare echivalentul a 6 lei pe zi

Daca ti-a placut, distribuie acum!

16 mari companii aeriene s-au angajat, după un dialog cu reprezentanți ai Comisiei Europene și ai autorităților naționale pentru protecția consumatorilor, să furnizeze informații mai bune și să ramburseze banii pasagerilor în timp util, în cazul anulării zborurilor, arată un comunicat al Comisiei. De asemenea, companiile și-au asumat reguli mai clare privind voucherele oferite după anularea zborurilor, pasagerii nemaiputând fi obligați să le accepte.

Companiile aeriene implicate în dialog au fost: Aegean Airlines, Air France, Alitalia, Austrian Airlines, British Airways, Brussels Airlines, Easyjet, Eurowings, Iberia, KLM, Lufthansa, Norwegian, Ryanair, TAP, Vueling și Wizz Air.

Aceste 16 companii aeriene erau cel mai des menționate în reclamațiile consumatorilor.

Citește integral pe economedia.ro

Sursa: G4Media


Daca ti-a placut, distribuie acum!
Alte articole care te-ar putea interesa...
LEAVE A COMMENT

Facebook
Închide
Închide