BREAKING NEWS
  • 1:35 » Desecretizarea informațiilor despre vaccinul Pfizer-BioNTech ar putea dura până la 55 de ani
  • 1:17 » Cercetătorii au dezvoltat medicamentul pentru diabetul de tip 1, care ar putea înlocui injecţia
  • 0:49 » Franța și Italia au semnat un tratat bilateral de cooperare aprofundată
  • 0:36 » Românii care vin din ţări din sudul Africii, carantinaţi 14 zile
  • 0:12 » România a semnat Acordul de împrumut cu Comisia Europeană pentru prima tranşă de 15 miliarde de euro din PNRR
Daca ti-a placut, distribuie acum!

Nu a fost singura situație în care cumpărătorii au văzut decupaje de carton în locul produselor reale. Morcovii falși au putut fi văzuți și în Fakenham,  sparanghelul din carton la Londra. În timp ce imagini cu portocale și struguri au apărut în Milton Keynes, iar sticle de  detergent de rufe, din carton,  au fost văzute pe rafturile din magazinele din Cambridge. Sainsbury’s s-a folosit de astfel de trucuri pentru a umple rafturile. Această metodă a început să fie folosită din cauza lipsei șoferilor și a culegătorilor și a celor care se ocupă cu ambalarea.

Supermarketurile tradiționale, care au capacitatea peste 40.000 de produse, și-au perfecționat gamele de produse alimentare pentru a îmbunătăți eficiența, dar și ca să-și poată reduce prețurile și să poată concura cu Aldi și Lidl, care au la vânzare mai puțin de 3.000 de produse diferite.

 

Supermarketurile și producătorii au redus gama de paste, cafea sau ceaiuri astfel încât  fluxul de mărfuri să poată fi menținut.


Daca ti-a placut, distribuie acum!
Alte articole care te-ar putea interesa...
LEAVE A COMMENT

×

Dă-ne un like pe Facebook

Facebook
error: Continutul este protejat!
Închide
Închide