BREAKING NEWS
  • 9:50 » DE-A PLÂNSU’ CU INDUSTRIA DE APĂRARE
  • 9:41 » Magazinul tau de accesorii! www.petmo.ro
  • 17:04 » „România neîmblânzită”, un film care ne poate surprinde așteptările.
  • 16:41 » Somnambulismul sau boala care te face să te deplasezi în timp ce dormi.
  • 16:26 » Povestea lui Philippe Pages, cunoscut ca Richard Clayderman.
  • 13:55 » Canotoarele Simona Radiș și Ancuța Bodnar, printre primii sportivi români care au obținut pașaportul pentru Tokyo
  • 13:27 » Preţurile alimentelor la nivel mondial au scăzut pentru a doua lună consecutiv în luna iulie

Unul dintre producătorii parte din grupul Volkswagen se simte jignit de comparația cu Dacia.

Dacia e cunoscută la nivel european drept o mașină ieftină și accesibilă, care vine la pachet cu tehnologii aduse cu țârâita de compania-mamă Renault. Datorită prețului mic, constructorul autohton reușește să se impună pe diverse piețe și, de multe ori, deranjează

Șeful Skoda, spre exemplu, nu vrea o asociere cu marca autohtonă. Thomas Schafer nu vrea ca modelele constructorului pe care-l conduce să fie asemănate în vreun fel cu cele ale Dacia.

Șeful Skoda, jignit de asocierea cu Dacia

Într-un interviu acordat celebrei reviste AutoBild, Thomas Schafer, șeful Skoda, nu crede că poate fi făcută vreodată vreo comparație reală între Skoda și Dacia. El a menționat marca de la Mioveni fără să fie întrebat

„Scopul nostru este să atacăm mai puternic în segmentele sensibile la preț și, de asemenea, să câștigăm bani acolo cu un nivel ridicat de disciplină a costurilor. Dar, ca să fie clar: Skoda nu va fi niciodată Dacia, asta este o prostie” a spus Schafer.

E adevărat că strategia Volkswagen e să ducă Skoda în zonele accesibile de preț și să țintească segmente pentru cei cu venituri nu foarte mari. Doar că prețurile nu-s atât de mici precum la Dacia. Un model Skoda costă dublu chiar și față de un model vârf de gamă ieșit sub marca de la Mioveni.

„Am promis echipei să facem ceea ce știm cel mai bine: să construim mașini grozave și să urmăm disciplina strictă a costurilor și mai îndeaproape. Acest lucru ne oferă posibilitatea de a ataca segmente pe care alte mărci din grup nu le pot ataca. Următorul Superb va fi construit împreună cu Passat în Bratislava și va elibera capacități de producție în Republica Cehă. Vom folosi asta. Poziționarea noastră este clar definită”, spune șeful Skoda.

sursa:playtech

Daca ti-a placut, distribuie acum!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Alte articole care te-ar putea interesa...
Facebook
error: Continutul este protejat!
Închide
Închide