BREAKING NEWS
  • 19:25 » Lista farmaciilor care testează gratuit pentru Covid-19, publicată de Ministerul Sănătății
  • 20:44 » ALIMENTEAZĂ ȘI STAȚIA DE CARBURANȚI RST TE PREMIAZĂ
  • 5:36 » Ce restricții pregătesc autoritățile. Vacanța elevilor ar putea fi mai lungă de două săptămâni; interdicție totală pentru nunți
  • 5:26 » Mesaj pro-vaccinare de la Mitică Dragomir: ‘Dar ăia care beau cola și mănâncă parizer știu ce conțin aceste produse? Așa gândește el, ce să-i faci lui Becali?’
  • 5:22 » DNA a descins FIEFUL unui GREU PNL! Informația pe SURSE a fost CONFIRMATĂ de procurori
  • 5:18 » Situație REVOLTĂTOARE la Timișoara: Spitalul nu are căldură și poate lua foc, după ce au fost pornite aeroterme în saloane
  • 5:14 » Cseke Attila: De luni va trebui certificat verde pentru aproape orice activitate şi la intrarea în instituţiile publice/ Evenimentele private, complet interzise

Retete de mancare sanatoasa pentru slabit: 12 idei simple si rapide

Ne dorim cat mai multe retete de mancare sanatoasa. Si daca se poate sa fie retete care sa promoveze slabitul natural, e si mai bine. Pentru ca toti ne dorim sa slabim mancand. De ce nu? Si adevarul este ca poti slabi mancand sanatos si natural. Una este sa mananci burgeri si cu totul altceva este sa mananci salate. Prima varianta favorizeaza ingrasarea si a doua varianta favorizeaza scaderea in greutate pentru ca legumele au putine calorii, multi nutrienti si regleaza tranzitul intestinal.

Asa ca nu este de mirare faptul ca se poate slabi mancand sanatos. Ne umplem stomacul cu alimente sarace in calorii, bogate in vitamine si minerale, cu un continut mare de apa si care favorizeaza arderea grasimilor.

Iata cele 12 retete sanatoase care ajuta la slabit natural:

Salata de varza alba, rosie si morcov + salata de rosii cu ceapa si patrunjel tocat marunt. Adaugati sare, piper, otet, ulei de masline si savurati o mancare sanatoasa. Este super bogata in antioxidanti, fibre si grasimi sanatoase.

Broccoli fiert cu sos de usturoi (iaurt + usturoi + sare + fulgi de ardei iute + ulei de masline). Este o mancare sanatoasa si una dintre cele mai simple retete vegetariene din lume. Da, puteti folosi iaurt vegetal de soia, migdale, cocos.

Salata de vinete cu avocado si ceapa rosie  Pur si simplu coaceti vinetele, tocati-le marunt sau blenduiti-le si apoi adaugati avoado pisat marunt, ceapa rosie, ulei de masline, sare, piper  Este o mancare absolut delicioasa si care favorizeaza slabitul natural. Este o gustare sanatoasa, bogata in fibre si proteine 🙂

Salata de morcov, patrunjel tocat marunt, sare, piper, ulei de masline, otet. Este o mancare super sanatoasa, extrem de gustoasa, hranitoare si satioasa. Tine de foame mult timp si asta pentru ca e bogata in fibre. Eu am adaugat si bobite de ienupar pentru un plus de antioxidanti.

Salata mediteraneana cu rucola, spanac verde, ton, branza telemea sau feta, masline, sare, piper, ulei de masline, suc de lamaie proaspat stoarsa 🙂 Va asigur ca veti iubi aceasta salata cu de toate, o mancare satioasa, sanatoasa si care ajuta la slabit.

Salata de rosii, castraveti, ceapa, avocado, ulei de masline, sare, piper, busuioc uscat, cimbru uscat, oregano uscat. Este de asemenea o mancare super sanatoasa si usor de pregatit. Este un pic migaloasa, daca vreti sa tocati totul cum am facut eu. Eu aveam timp liber in acea zi. Cand ma grabesc, toc totul mai grosier si se mananca si asa.

Salata de morcov, telina, pastarnac, radacina de patrunjel, patrunjel tocat marunt, sare, piper, ulei de masline, suc de lamaie. Este o mancare sanatoasa si foarte satioasa. Tine de foame mult timp si este usor de pregatit. Doar dati pe razatoare toate radacinoasele si adaugati restul ingredientelor.

Mancare de stevie sau de spanac 🙂 Puteti adauga oua posate, fierte sau prajite. Mancarea de stevie si cea de spanac favorizeaza slabitul natural si reglarea tranzitului.

Legume la cuptor: dovlecei, morcov, ceapa, cartofi, usturoi, ulei de masline, sare, piper, patrunjel tocat marunt. Adaugati 2 cani de apa si lasati la fiert la foc mic. Daca vreti sa pregatiti mancare sanatoasa rapid si simplu, cel mai usor este sa tocati legume variate si sa le dati la cuptor.

Salata de mar, kaki (sharon), fenicul, suc de lamaie, prune uscate tocate marunt. Daca nu aveti prune, adaugati stafide. Este o salata dulce, apetisanta, care ajuta la reglarea tranzitului intestinal si ofera multa energie.

Mancare de castraveti murati cu ardei iute. Se prepara deosebit de simplu si este o mancare absolut delicioasa. Favorizeaza slabitul natural si regleaza tranzitul intestinal. Este bogata in probiotice care ajuta la reglarea florei intestinale.

Broccoli oparit 2 minute in apa clocotita si apoi rumenit putin pe gratar. Servim cu putin ulei de masline deasupra si eventual cu putin mujdei. Va garantez ca in 15 minute puteti obtine o mancare sanatoasa si foarte hranitoare. Copiii o vor adora daca langa broccoli le puteti si putin ketchup.

Salata de rucola cu rosii cherry sau clasice. Stropim cu ulei de masline si otet balsamic. Este o salata sanatoasa si poate fi o masa de sine statatoare pentru cei care vor sa isi recalibreze aportul caloric.

Salata de sfecla rosie, telina, ulei de masline, sare, piper, otet. Vreau sa va spun ca este una dintre cele mai satioase salate din lume. Tine de foame ore intregi si este super usor de pregatit. Aveti nevoie de sfecla fiarta si decojita, pe care apoi o dati pe razatoare sau o bagati la robot.

Salata de telina stropita cu suc de lamaie + rosii cu ulei de masline si patrunjel tocat marunt. Si aceasta este o salata satioasa si este o masa foarte bogata in nutrienti si fibre.

Sanatate maxima va doresc si mult succes in tot ce faceti!

sursa: marianicutar

 

 

Daca ti-a placut, distribuie acum!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Alte articole care te-ar putea interesa...
×

Dă-ne un like pe Facebook

Facebook
error: Continutul este protejat!
Închide
Închide