BREAKING NEWS
  • 23:49 » Din această toamnă școlile pot folosi catalogul electonic, dar trebuie tipărit obligatoriu și arhivat, propune ministerul Educației
  • 23:45 » Lugoj – Explozie într-un bloc de pe strada Aleea Brazilor (FOTO)
  • 23:44 » Ce se întâmplă cu roaming-ul de la 1 iulie: trebuie să știi dacă ai planuri de vacanță în străinătate
  • 23:38 » Singurul loc din România în care muntele se întâlnește cu „marea”. Trebuie să ajungi acolo măcar o dată în viață
  • 23:33 » Salt extrem cu parașuta, în Catedrala Mântuirii Neamului. Patriarhia Română vine cu o reacție dură
Daca ti-a placut, distribuie acum!

STUDIU: Șapte din zece români și-au dus mașina în service cu întârziere

Potrivit unui studiu realizat de unul dintre cei mai importanți producători de lubrifianți din lume, șapte din zece şoferi români s-au prezentat cu întârziere cu maşinile în service în pandemie din cauza carantinei impuse la nivel naţional.

Totodată, 62% dintre conducătorii auto din țara noastră s-au arătat îngrijorați că autoturismul pe care îl dețin ar putea să fie mai puţin fiabil ca urmare a numărului redus de kilometri şi a vizitelor în service omise în timpul carantinei.

Covid-19 îi ține departe de service pe șoferi

Conform sondajului comandat de cei de la Castrol, 24 dintre șoferii chestionați au spus că nu merg cu mașina în service din cauză că nu pot face o programare, în timp ce 18% dintre respondenți au declarat că le este teamă să nu se îmbolnăvească de Covid-19 în timpul unei vizite în service.

Cei mai mulți dintre cei cărora le este teamă de o eventuală infectare cu noul coronavirus au fost tinerii conducători auto cu vârste cuprinse între 25 și 34 de ani (20%). La polul opus se află cei peste 65 de ani (8%).

Aceste rezultate scot în evidență faptul că service-urile auto trebuie să ofere clienților asigurări în ceea ce privește măsurile de prevenire și limitare a răspândirii infectărilor cu noul SARS-COV-2.

De asemenea, este foarte important să fie respectate intervalele de service recomandate de producător. În caz contrar se poate acumula noroi în compartimentul motor ceea ce poate duce la înfundarea unor segmente vitale ale circuitului de ungere, reducând astfel puterea, eficienţa, precum şi durata de viaţă a propulsorului.

„Chiar şi în cazul unei utilizări corespunzătoare, uleiul de motor se poate degrada la temperaturi foarte ridicate, iar odată cu trecerea timpului acesta se poate transforma în depuneri de nămol. Pot apărea și alți factori cum ar fi un carburant prost, întârzierea schimbului de ulei sau omiterea acestei operațiuni, precum și călătoriile cu opriri și reporniri repetate”, explică experții Castrol.

„Engine Shampoo” salvează motorul

Compania britanică producătoare de lubrifianți a lansat recent „Engine Shampoo”, un tratament înainte de schimbarea uleiului, care ajută la menţinerea funcţionării eficiente a motoarelor pe benzină/motorină.

Rezutatele testelor efectuate la Centrul Tehnologic Castrol au arătat că noul produs reduce depunerile de nămol cu până la 85% în cazul propulsoarelor pe benzină.

„Engine Shampoo” ajută la menţinerea puterii şi eficienţei motorului prin dizolvarea şi eliminarea nămolului în timpul procesului de schimbare a uleiului. Operaţiunea de curăţare durează aproximativ zece minute şi se realizează înaintea efectuării schimbului de ulei.

După ce uleiul a fost încălzit, motorul trebuie oprit pentru a se adaugă adăuga 300 ml de „Engine Shampoo” peste uleiul uzat. Motorul este apoi repornit şi lăsat la ralanti preț de zece minute. Nămolul este transferat în uleiul de motor, iar apoi acesta este drenat cu motorul oprit, iar filtrele sunt înlocuite.

Sursa promotor


Daca ti-a placut, distribuie acum!
Alte articole care te-ar putea interesa...
LEAVE A COMMENT

×

Dă-ne un like pe Facebook

Facebook
error: Continutul este protejat!
Închide
Închide