În două cuvinte, Bookster este un start-up ce pune la dispoziția angajaților unei companii un colț de lectură, posibilitatea ca ei să împrumute cărțile pe care și le doresc să le citească, fără a se mai deplasa la librărie sau la bibliotecă.
Mai mult decât atât, în funcție de ceea ce explorezi în platforma Bookster, algoritmii din spate îți creează un istoric și în scurt timp vei primi cele mai personale și personalizate oferte.
Și ca să mă conving că e într-adevăr o idee faină de business, am cunoscut-o pe Teodora Rădulescu, CEO al Bookster. Are puțin peste 30 de ani acum și a ajuns să conducă acest business nu după criterii ierarhice sau de performanță cum se întâmplă în alte companii, ci crede ea, datorită pasiunii cu care vorbea și se implica la job. Iată o poveste de succes, ce la final îți va lăsa cu siguranță un sentiment plăcut de admirație.
Teodora, Bookster s-a lansat ca un serviciu de lectură oferit oamenilor la birou. Cum v-ați reinventat în pandemie când majoritatea oamenilor au lucrat de acasă?
În primul rând, am încercat să ne documentăm și să aflăm care sunt nevoile oamenilor. Am realizat că nevoile lor erau cumva și nevoile noastre. Era super multă incertitudine, voiam să aflăm cât mai multe despre pandemie, ce înseamnă, cum să ne gestionăm emoțiile în perioada asta, cum să ne ținem, de cealaltă parte, angajații motivați, cum să facem să fie productivă muncă de acasă și în primă etapă am venit cu lecturi, campanii și comunicări prin care să-i susținem în toate aceste noi nevoie. Mai apoi am lansat serviciul de livrare acasă.
sursa: life.ro
Input your search keywords and press Enter.