BREAKING NEWS
  • 23:57 » Moldova va achita la timp avansul către Gazprom pentru gazele din ianuarie, asigură Guvernul
  • 23:53 » Proteze PRINTATE 3D. Un proiect PREMIAT al Universității Tehnice din Cluj, în sprijinul persoanelor cu nevoi SPECIALE
  • 23:45 » FOTO: Incendiu cu final TRAGIC într-o localitate din județul Mureș
  • 23:42 » Parlamentari ruşi îi cer lui Putin să recunoască independenţa regiunilor din estul Ucrainei
  • 23:40 » Comisia Europeană va reţine din fondurile alocate Poloniei, în contul amenzii pentru mina de la Turow
Daca ti-a placut, distribuie acum!

Tofu

Tofu este o sursă bună de proteine și conține toți aminoacizii esențiali de care o persoană are nevoie pentru sănătatea organismului. Este, de asemenea, versatil și are o aromă foarte plăcută, așa că oamenii pot încerca să-l marineze pentru a-i oferi aroma pe care o doresc. Unele persoane îl folosesc ca înlocuitor pentru ouă sau îl amestecă în mâncăruri fierbinți, cum ar fi supele și cartofii prăjiți.

Seitan

Seitanul provine din gluten de grâu. Procesul de producție îndepărtează amidonul din grâu, de obicei prin clătirea acestuia cu apă. Acest proces lasă în urmă un aliment bogat în proteine, care are o textură similară cu cea a puiului și un gust blând. Seitanul sau „glutenul din grâu” este un ingredient în multe produse din carne procesată.

Tempeh

Tempeh este un înlocuitor tradițional indonezian de carne pe bază de soia. Are câteva diferențe cheie față de tofu. Producătorii fac tempeh din boabe de soia întregi, nu din lapte de soia și folosesc un proces de fermentare. Tempeh are o textură mai uscată, iar unele produse tempeh conțin un amestec de fasole sau alte boabe. Tempeh poate conține, de asemenea, mai multe fibre și proteine decât tofu.

 

Sursa: CaTine.ro


Daca ti-a placut, distribuie acum!
Alte articole care te-ar putea interesa...
LEAVE A COMMENT

×

Dă-ne un like pe Facebook

Facebook
error: Continutul este protejat!
Închide
Închide