BREAKING NEWS
  • 1:35 » Desecretizarea informațiilor despre vaccinul Pfizer-BioNTech ar putea dura până la 55 de ani
  • 1:17 » Cercetătorii au dezvoltat medicamentul pentru diabetul de tip 1, care ar putea înlocui injecţia
  • 0:49 » Franța și Italia au semnat un tratat bilateral de cooperare aprofundată
  • 0:36 » Românii care vin din ţări din sudul Africii, carantinaţi 14 zile
  • 0:12 » România a semnat Acordul de împrumut cu Comisia Europeană pentru prima tranşă de 15 miliarde de euro din PNRR
Daca ti-a placut, distribuie acum!

Afine confiate, căpșuni, zmeură. Dacă simți că ești din ce în ce mai anxios, trebuie să ții cont de faptul că ai nevoie de vitamina C în corp. Poți apela la afine. Acestea sunt adevărate bombe dezamorsatoare de antioxidanți și vitamina C. Consumate crude, ele au un efect extrem de benefic, însă dacă nu ai acces la aceste fructe, le poți consuma și confiate sau în compot.

 

Migdale. Extrem de bune la gust și găsite cu ușurință în toate magazinele, migdalele sunt un aliment minune pentru combaterea stresului, deoarece sunt o sursă bună de vitamina E, B, seleniu mineral și zinc.

 

Iaurtul. Gustos, sănătos și la îndemâna oricui, iaurtul este cel mai bun aliment pentru sănătatea mentală. Iaurtul grecesc are puterea de a controla abilitățile excesive de gândire emoțională ale creierului. Bacteriile pozitive din iaurt și chefir ucid celulele care provoacă stres și anxietate.


Daca ti-a placut, distribuie acum!
Alte articole care te-ar putea interesa...
LEAVE A COMMENT

×

Dă-ne un like pe Facebook

Facebook
error: Continutul este protejat!
Închide
Închide