TRENDING
  • 12:33 » Avarie majoră la CET București Vest și CET Grozăvești. Mii de blocuri din Capitală au rămas fără apă caldă
  • 12:31 » Un bărbat a plătit 13.000 de euro pe un utilaj pe care nu l-a mai primit. “Chilipirul” era de fapt o escrocherie anchetată în Germania
  • 12:28 » Directorul Poştei, anunț despre plata pensiilor. „Dacă primim banii vineri, le ducem mai repede”
  • 11:52 » Accident grav în București. Un tramvai a lovit o ambulanță care ducea un pacient la spital
  • 11:49 » O femeie din Arad a fost prinsă în flagrant în timp ce lua 5.000 de euro mită de la o altă femeie, pentru a-i elibera soțul din arest
Daca ti-a placut, distribuie acum!

Fă mișcare pentru cel puțin 5 minute zilnic

Nu-ți place să faci exerciții? Nu e nicio problemă. Încearcă ca în fiecare zi să faci mișcare pentru 5 minute, timp în care să te concentrezi pe activitatea pe care o faci. Fie că alegi să urci scările în loc să iei liftul sau face câteva genoflexiuni în timp ce te speli pe dinți dimineața sau aștepți să ți se prepare cafeaua, e ceva în plus față de ce ai face în mod normal.

 

 

Întinde-te mai des

Trăim într-o lume în care durerile de spate au devenit parte din viața noastră obișnuită. Petrecem multe ore la birou, în picioare, încât uităm să avem grijă de postura și de muschii noștrii.

 

 

Lucrează la relația pe care o ai cu tine însuți

Ne concentrăm atât de mult pe relațiile pe care le avem cu cei din jur, încât adesea uităm că cea mai importantă persoană din viața noastră suntem chiar noi. Încearcă să îți creezi un obicei din a sta cu gândurile tale și a te liniști. 

 

 


Daca ti-a placut, distribuie acum!
Alte articole care te-ar putea interesa...
LEAVE A COMMENT

Facebook
Închide
Închide