TRENDING
  • 22:33 » Cât rezistă canabisul în organism. Cazul unui tânăr depistat pozitiv la două săptămâni de la consum
  • 22:32 » La ce distanță poți avea fereastra de lumină față de proprietatea vecină. Interdicția impusă de lege
  • 22:32 » „Regele” Hagi împlinește 58 de ani. Cel mai iubit fotbalist, despre copilărie: „Jucam pe stradă, în picioarele goale”.
  • 22:32 » Test de cultură generală: „Mâna-ntinsă care nu spune o poveste nu primește pomană“
  • 22:31 » Povestea „generalului de fier“ al Ucrainei care de aproape un an ține piept armatei lui Vladimir Putin
Daca ti-a placut, distribuie acum!

Vitamina D

Vitamina D, cea pe care o absorbim în mod natural cu ajutorul razelor de soare, ne oferă și o doză de energie. Însă ceea ce este și mai important de notat este faptul că ea stimulează creșterea foliculul firului de păr și activează așadar celulele cuticulei.

 

Vitamina E

Această vitamină ajută la stimularea fluxului sanguin către rădăcina firului de păr, dar și la un păr mai bogat și mai des.

 

Vitamina H

Vitamina H este cunoscută sub numele de biotină, vitamină care include complexele vitaminelor B. În alimentație se găsește în alimente precum ouă, nuci și avocado.

 

Vitamina A

Vitamina A ajută la un scalp bine hidratat, lipsit de mătreață. Atunci când se regăsește într-o cantitate optimă în organismul tău, vitamina A are numai beneficii. Sursele principale de vitamina A sunt retinoizii, pe care îi poți găsi în ficat, ouă, fasole și carotenoizi, ce pot fi culeși în cantități mari din legume precum morcovul sau din fructe precum mango.

 

Vitamina C

Știm cu toții că vitamina C ajută la menținerea unui sistem imunitar puternic, însă nu este la fel de cunoscut faptul că această substanță îți poate ajuta și podoaba capilară.


Daca ti-a placut, distribuie acum!
Alte articole care te-ar putea interesa...
LEAVE A COMMENT

Facebook
Închide
Închide