TRENDING

21:37 » Legătura dintre telefoanele mobile și cancerul cerebral. Ce spune o nouă evaluare a Organizației Mondiale a Sănătății

21:35 » „Ora cu și pentru animale”. Un județ propune un opțional unic în școlile din România

21:33 » Analiză: Trump plantează deja „semințele haosului și dezbinăriii”, în cazul în care ar pierde alegerile în fața Kamalei Harris

11:27 » O japoneză și-a cumpărat trei case și o cafenea pentru pisici după ce a dat pe mâncare echivalentul a 6 lei pe zi

11:25 » Locuri unde poți vizita cele mai frumoase cascade din România

Daca ti-a placut, distribuie acum!

Volkswagen Multivan T7: Revoluție în segmentul MPV-urilor.

Volkswagen Multivan T7 aduce o veritabilă revoluție în segmentul MPV-urilor, atacând frontal segmentul superior, unde se lăfăie acum Mercedes Benz Clasa V. Noul model abandonează platforma de utilitară a generațiilor anterioare.

Volkswagen consolidează gama de modele cu noul Multivan T7, care va suplini în viitor retragerea lui Touran și Sharan. Pentru a-l face mai potrivit ca mașină de familie, germanii au schimbat platforma, alegând MQB Evo ca bază tehnologică pentru a putea oferi tehnologii și rafinament demne de un vehicul premium. În paralel, versiunile utilitare Transporter vor continua să fie produse pe vechea platformă ale lui T6.

Noua platformă permite Volkswagen să ofere pentru prima oară în gamă o versiune hibridă cu încărcare la priză, dar și o viitoare versiune electrică ID.Buzz, de anul viitor. Atât sisteme de asistență moderne, cât și o atmosferă modernă în interior îl aduc pe Bulli în secolul XXI. Noul Multivan T7 primește un cockpit derivat din cel al lui Golf 8.

Volkswagen Multivan T7: Schimbări radicale

Conceptul de scaune a evoluat la rândul său, permițând configurarea individuală a celor cinci scaune din spate. Volkswagen spune că a redus masa acestora cu 25% față de configurația cu banchetă a lui T6.1. Scaunele pot fi glisate înainte și înapoi pe șine, cele de pe rândul din mijloc pot fi rotite la 180 de grade, iar în mijloc se află o masă care poate fi configurată și pe post de consolă centrală pentru cei din față. În premieră, Multivan va putea fi configurat cu acoperiș panoramic din sticlă.

Planșa de bord este dominată de ecranul de 10,25 inchi al cockpitului virtual, acesta fiind completat de ecranul central al sistemului de infotainment. Opțional, poate fi configurat un head-up display, o altă premieră a gamei de vehicule comerciale Volkswagen.

La lansare, Multivan T7 va putea fi configurat fie ca plug-in hybrid (218 CP, până la 50 km autonomie electrică) fie cu unul dintre cele două motoare pe benzină – 1.5 TSI/136 CP sau 2.0 TSI/204 CP. Motorizarea diesel 2.0 TDI/150 CP, o prezență constantă a modelelor comerciale Volkswagen, nu va fi disponibilă decât anul viitor. Cutia de viteze DSG este standard indiferent de versiune.

Volkswagen Multivan T7 are ca rival direct Mercedes-Benz Clasa V, care și-a propus să domine segmentul MPV-urilor de lux.

Sursa promotor


Daca ti-a placut, distribuie acum!
Alte articole care te-ar putea interesa...
LEAVE A COMMENT

Facebook
Închide
Închide